вторник, 29 април 2008 г.

"Добре, но въобще не е добре..."

Отново спряха водата...и кой е на далавера? Мъъъъро. Защо? Защото живея в най-готиния квартал на града, а той в интересния от историческа гледна точка, най-стар квартал на града.

Вярно, не е лошо да има по една аптека в двата края на блока, два хранителни и един зеленчуков магазин, магазин за дрехи, поща, автобусна спирка, четири кафенета, пункт на Еврофутбол (не ползвам, изтквам ^^), кафе-клуб-дискотека, бензиностанция и това само на 50 метра. Ако разширим радиуса на 500 метра можем да започенм броенето и на супермаркети, деноннощна аптека, видеотека, интернет клубове, училища, заведения...

Не ми обръщайте внимание, опитвам се да се разсея малко и да си припомня защо още седя в този смахнат панелен квартал предвид, че тъпанарите от ВиК и полуразпаднатите им водопроводи създават проблем всеки месец. И тъй като съм си късметлия от класа два пъти за миналата година ми се случи водата да спре, докато бях в банята...и ако някой се опита да ви продава шампоан, който не люти на очите го хласнете с нещо тежко и от мен ^^.

С умиление си спомням последната наистина стойностна авария...две денонощия и малко без вода. Нямаше минерална вода по магазините. А на майка ми се сбъдна мечтата за по-простичък живот, докато по тъмно тя ми свети с фенерче, а аз редейки до девето коляно родата на Жан Жак Русо мъкна туби с вода по нагорнище нейде из къра. Вече си мислех дали няма да е по-разумно да си намеря кобилица и менци, когато водата най-накрая дойде..."И то било хубаво човек да излезе от пещерата".

Но тогава дойде ред на вездесъщата параноя. Искрено се надявах да е параноя, защото напълних всички туби у дома и резерва стигна до колосалните 60 литра (предвид, че стандартните спирания са за около един следобед). Уви, за мое нещастие малко след това всичко започна да си влиза в употреба...

П.П. Извинявам се за безсмисления пост, но това е нещото, което ме впечатли до толкова, че да седна да пиша днес...имам доста материал за размисъл от предишните дни, но ако не си бях изляла това сигурно щях да посегна за утешение към бонбоните...

1 коментар:

Nina каза...

има нещо наистина чаровно в безсмислените постове ^^ ако авторът-авторът го бива, стават много смешни
иии... моите съболезнования за водата